Nákupní košík je prázdný.

0 položek
Celkem:
0,00 Kč
Vstoupit
0 položek (0,00 Kč)
 
 
0,00 Kč (0 položek) vstoupit do košíku

Reklamační řád a vrácení zboží

Úvod Dodání zbožíReklamační řád a vrácení zboží

Vrácení zboží v zákonné lhůtě – díky Zásilkovně bez starostí, bez tiskárny a zdarma!

Při nákupu zboží přes náš e-shop máte podle Občanského zákoníku právo nepoužité a nepoškozené zboží, které jste u nás zakoupili, bez udání důvodu do 14 dnů vrátit (odstoupit od smlouvy).


My Vám pak podle zákona musíme vrátit peníze. 


Není nutné tisknout reklamační list ani kopii faktury, stačí do balíčku vložit lístek s adresou a jménem shodným s objednávkou a číslo objednávky (na faktuře jako variabilní symbol), dále uveďte, kam chcete vrátit peníze a případně také důvod vrácení.

Balíček poté stačí odnést na výdejní místo Zásilkovny, kde sdělíte kód pro zpětnou zásilku, jež máte uvedený v e-mailu potvrzujícím odeslání zboží, obsluha sama vytiskne štítek a balíček zdarma odešle. 


Nebo zásilku zašlete poštou na na adresu: Exolesco s.r.o. Lukov 6, Moravské Budějovice, 676 02

 


Pokud výrobek nebyl poškozený, či opotřebovaný nebude s tím problém. 


Pokud bude zboží použité, opotřebované nebo poničené vrátíme Vám poměrnou částku, která odpovídá poškození nebo opotřebení (máme jako obchodníci totiž v tomto případě právo požadovat náhradu škody).

Zároveň máte nárok pouze na vrácení peněz za výrobek, nehradíme žádné přepravné ani poštovné, proto je pro vás výhodnější, alespoň pro vrácení využít zdarma zmíněnou zpětnou zásilku.


 

Reklamace zboží

 

Reklamace zboží na e-shopu www.backorydem.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s průvodním dopisem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.

 

Postup při reklamaci zboží (např. v případě poškozeného zboží):

 

  • vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete jako formulář pro stažení v dolní části stránky
  • vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat reklamované zboží
  • zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození reklamovaného zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
  • spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
  • zboží je třeba poslat vždy kompletní (nelze zaslat pouze poškozenou část)
  • balíček poté stačí odnést na výdejní místo Zásilkovny, kde sdělíte kód pro zpětnou zásilku, jež máte uvedený v e-mailu potvrzujícím odeslání zboží, obsluha sama vytiskne štítek a balíček zdarma odešle. V případě, že využijete jiný způsob doručení, nebude Vám nahrazena cena dopravy, popřípadě bude přiměřeně krácena.

 

Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.



Copyright 2021 - 2024 © backorydetem