
Pro doručování využívejte levnější alternativu Zásilkovna – doručení na adresu. Při platbě na bankovní účet jen 99Kč.
víceNákupní košík je prázdný.
Pro doručování využívejte levnější alternativu Zásilkovna – doručení na adresu. Při platbě na bankovní účet jen 99Kč.
vícePři nákupu zboží přes náš e-shop máte podle Občanského zákoníku právo nepoužité a nepoškozené zboží, které jste u nás zakoupili, bez udání důvodu do 14 dnů vrátit (odstoupit od smlouvy).
My Vám pak podle zákona musíme vrátit peníze.
Není nutné tisknout reklamační list ani kopii faktury, stačí do balíčku vložit lístek s adresou a jménem shodným s objednávkou a číslo objednávky (na faktuře jako variabilní symbol), dále uveďte, kam chcete vrátit peníze a případně také důvod vrácení.
Balíček poté stačí odnést na výdejní místo Zásilkovny, kde sdělíte kód pro zpětnou zásilku, jež máte uvedený v e-mailu potvrzujícím odeslání zboží, obsluha sama vytiskne štítek a balíček zdarma odešle.
Nebo zásilku zašlete poštou na na adresu: Exolesco s.r.o. Lukov 6, Moravské Budějovice, 676 02
Pokud výrobek nebyl poškozený, či opotřebovaný nebude s tím problém.
Pokud bude zboží použité, opotřebované nebo poničené vrátíme Vám poměrnou částku, která odpovídá poškození nebo opotřebení (máme jako obchodníci totiž v tomto případě právo požadovat náhradu škody).
Zároveň máte nárok pouze na vrácení peněz za výrobek, nehradíme žádné přepravné ani poštovné, proto je pro vás výhodnější, alespoň pro vrácení využít zdarma zmíněnou zpětnou zásilku.
Reklamace zboží
Reklamace zboží na e-shopu www.backorydem.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s průvodním dopisem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.
Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.
Dodání zboží | Info | Kontakt |
---|---|---|